2015. március 25., szerda

Csibecsapat

és csibe evolúció. 
Az úgy volt, hogy az egyik ismerős kért 5 csibét húsvétra. Nem ígértem semmit, de elkezdtem kutatni. Hamar rá találtam a babzsák csibékre. Beléjük is szerettem,el is készült tyúkocska meg az ő egy szem csibéje. Bab helyett lencsével tömve/töltve. Mutattam a "megrendelőnek" - hát aranyos, de ő nem ilyenre gondolt. 




Újabb ötletgyűjtés, képnézegetés, de igazából semmi. Illetve néhány cuki nyuszit találtam. A nyuszikról viszont eszembe jutott, hogy tojás. Tojásból már lehet csibét készíteni, szoktunk is a gyerekekkel, igaz az ragasztva van, nem horgolva, de hát mi az nekem. Amikor elkészült  ebbe is beleszerettem, hipp-hopp máris ketten voltak. 
Aztán világos lett,  hogy ez még mindig nem az, amit a megrendelő szeretne. Nincs szárnya és lába, Hát az tényleg nincs neki. Van viszont cuki tojáshéja, de hiába. 


Innen már azért sokkal egyszerűbben mentek a dolgok. Már csak szárnyakkal és lábakkal kellett kiegészíteni a tojásformát.



Megmutattam a neten több csoportban is, mert hát én ebbe a csibébe is belehabarodtam, de már nem voltam olyan biztos magamban, mint az elején.  Csibinek sikere volt, ennyi hozzászólás még egy feltöltött képemre sem érkezett. A lába tetszett mindenkinek a legjobban. Heni megint nagyon jó tippet adott.

És ez már a megrendelőnek is bejött. Ezért aztán előbb ketten lettek,


aztán hárman,



végül megszületett mind az öt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése