2015. május 5., kedd

Kis horgolt terítő

Elkészült a harmadik terítőm. A harmadik, teljesen befejezett terítőm. Az elsőt még tavaly horgoltam a kórházban, ráment vagy tizennégy napom, mindenki szerint szép lett, még szerintem is, de képem az nincs róla. Viszont szoktam látni. Jó helyen van, napi használatban és bírja a strapát.

A harmadikat a kisasszony terítő maradék fonalából horgoltam, a minta a Diana horgolási ötletek 45. számában jelent meg. Az eredeti mérete 22 cm, az én terítőm 24 cm lett, mert tettem hozzá még egy sort, hogy szebb legyen a széle. Nekem így jobban tetszik.



Ezt a kis terítőt szerettem horgolni. Nagyon jó a leírás, haladós a minta.

Néhány tapasztalattal ismét gazdagabb lettem:
Ha hibát találsz, azt ne próbáld meg "kihozni" valahogy, felesleges, a vége úgy is bontás. Minél később látod ezt be, annál többet kell bontanod.
Bár így visszaemlékezve, erre már a kórházban is rájöttem. Csak régen horgoltam terítőt.

2 megjegyzés:

  1. Szia Nagyné Tünde vagyok.Megosztanád velem ennek a kisteritődnek a leírását ?Nagyon megihletett.A teritőhöz rögtön jött az ötlet egy karácsonyi projekthez(mécses tartók)
    Elérhetőségek ntundus@gmail.com
    -Facebook Nagyne Tünde
    Messenger

    VálaszTörlés
  2. Szia! A minta nem saját, a Diana horgolási ötletek 45. számában jelent meg. Sajnos nem tudom veled megosztani...

    VálaszTörlés