2015. május 3., vasárnap

Kisasszony terítő



A következő mintát több, mint egy éve mentettem le magamnak. Valamelyik ingyenes oldalról, talán orosz, talán török vagy spanyol nyelvű oldal lehetett. Észrevettétek már, hogy a nagyon kreatív, nagyon más minták sose magyar nyelvűek? Hát ez sem az. Sőt, leírás nincs is hozzá, vagy ha volt is, akkor sem láttam értelmét elmenteni. A minta leszámolható, jól követhető. Azért okozott néhol fejtörést, de megoldottam mindent. Még az is lehet, hogy nem pont úgy, ahogy kellett volna, de hát ez nálam nem újdonság. 
Szóval kicsit több, mint egy éve elmentettem magamnak ezt a mintát. Hogy majd egyszer, ha már tudok horgolni, akkor majd meghorgolom valakinek. Mert olyan kecses, és légies. Meg ösztönző. Aztán most csütörtökön, vagy pénteken gondoltam egy merészet. A környezetem szerint tudok horgolni. A fonalat már egy éve megvettem a kisasszonyhoz. (Biztos ami itt van.) 




És belevágtam. Anyák napjára készen is lett. Nekem nagyon tetszik. A fotó nem adja vissza a szépségét. 


Kb 30 gramm ekrü színű Eldorado fonalból készült, 0.6 tűvel
Magassága: 25 cm
Szélessége: a szoknya legszélesebb része 35 cm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése