2015. június 13., szombat

Böbe baba

Böbe baba június elején született.  Huncut, amennyire kell, ölelhető és nagyon szerethető. Mosható, antiállérgén, barna biztonsági szemei vannak. Arca továbbra sincs, mert a Walldorf babáknak nem szokott arcuk lenni. Direkt, hogy a gyerek fantáziája szabadon szárnyalhasson. Hogy a baba nevethessen, de lehessen álmos, szomorú vagy boldog is.

Furcsa, hogy először mindenki fennakad azon, hogy "Nézd, milyen aranyos! De hát ennek nincs arca!" - aztán ha közkívánatra kialakítom az arcot, meg azt kapom, hogy tényleg jobb volt, amúgy. Ennek ellenére találkoztam olyan babával, aminek a gazdája piros filccel szájat rajzolt, mert "nem tudott mosolyogni". És akkor az a száj jól állt Falatkának!


Böbe baba amúgy Falatka nagy testvére. A minta most az én fejemben született meg, egy icipicit nagyobb babát szerettem volna. A képen látható, hogy nagyobb is lett. Pont, ahogy akartam. A meleg nyári időre tekintettel rövid ujjú ruhát kapott, ami még rövidebb is, mint Falatkáé. Haját loknikba rendeztem. Az első Böbe baba - természetesen - Sárié. A nevét is tőle kapta.



Néhány részlet, ami talán első ránézésre nem tűnik fel:
biztonsági szem
lokni
cipő
fehér zokni
rövid ujjú ruha



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése