2016. március 11., péntek

Pinterest péntek #8.

Az utóbbi időben megnőtt az érdeklődés a Pinterest oldalam iránt. Most már minden nap kapok értesítést, hogy valaki kedvelte vagy mentette egy pinemet. (De furcsa ezt így leírni!) Ezért most a saját pinjeimből szemezgetek. No nem azokból, amit mástól mentettem, hanem azokból, amiket én töltöttem fel. 

Kezdjük mindjárt a legelső amigurumimmal. Ekkoriban még azt sem tudtam, hogy eszik vagy isszák az amigurumit, de ezt a figurát el kellett készítenem. Nem volt sem leírás, sem kép, semmi. Csak egy ötlet a fejemben, amit meg kellett valósítani.

Boszi /
Néhány év múlva jött a béka mánia, és Brekkenccsel együtt elindult a Kézmíves portékák is. Ekkoriban tanultam babát horgolni, a legelső Pöttöm babám (Molnár Kata mintája) szintén látható a képen. Brekkencs  is mindenféle leirtás vagy előzetes kutakodás nélkül született. Csak volt két gombolyag zöld fonal, amiből meg akart születni.

Brekkencs


Nagy kedvenceim ezek a bohókás csigák. A tervező újra Molnár Kata. Eddig még minden kisgyerek örült neki, ha ilyet kapott tőlem. A szarvacskájuk egy-egy meggymagot rejt, ezért remekül lehet őket rágcsálni. 
Bohókás csigák 

A tavalyi tanév nagy slágerei voltak a tankok (önjáró lövegek). Ez a piros - fehér - zöld az egyik talán a legjobban sikerült közülük. Eddigre már igazán kiforrott a minta.  Az eredetije gyerekrajzról készült, saját tervezés.
Tank 

Első egyben horgolt figurám. Gyerekrajzról, jutalomnak.

Picimaci 

Minion.  Egyben horgolva.  Az ihletet a Facebook matricák adták. A filmet (Gru) csak jóval később láttam, valamint a Minions mániával is csak hetekkel később szembesültem.

Minion 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése