2016. március 18., péntek

Pinterest péntek # 9.

Voltatok már úgy, hogy elindult a vezérhangya, és valamelyik ötlet már-már mániává vált? Ha igen, akkor van erre valami gyógymód?

A vezérhangya a hosszú hétvégén indult el, a Kumániában, a meleg vizes medencében lazultamban. Mellettem a férjem, körülöttem rengeteg ember, és nekem azon járt az agyam, hogy az idén nyáron most már tényleg rendszeres vendége leszek a helyi strandnak. Tervezgettem, hogy milyen fürdőruhát rendelek/veszek magamnak. És akkor beugrott, hogy jó lenne a fürdőrucihoz, vagy mellé egy strandruha. Meg az is, hogy nem "csak" egy óriás kendő, amit a csomózással lehet variálni, hanem egy sk strandruha. Naná, hogy horgolt! És azóta kutatom a lehetőségeket, keresem a mintát, vagy legalább a jó példát.


Az első rögtön egy olyan felső, amit ugyan strandruhaként dobott fel a Pinterest, de simán el tudnám képzelni nyári estén farmerral is.
A bohém
 A második egy munkásabb, hosszabb darab. Nem vagyok benne biztos, hogy igazán strandra való.

Ápol és eltakar 
 Itt éreztem először azt, hogy igen, valami ilyen egyszerű darabot keresek magamnak. 
Behálózva 
 Egyszerű szabásvonal, harmonikus színek.  Lehet, hogy azért strandra mégis túl sok? Szerintetek? 
Csíkosban 
 És amikor megtalálom azt, amit kerestem. Nálam  - eddig - ez a személyes kedvenc. Csak annyi a szépséghiba, hogy ez nem horgolt, hanem varrott. De lehet, hogy ennek alapján készül majd el a strandruhám. 
Valami ilyesmit kerestem az elejétől kezdve :)
 Találtam kötött strandruhát is. Az alap egy hatalmas téglalap, amit egy kicsit kell csak megbolondítani. 
Kötött 
 A végére egy igazi különlegesség: a leírás szerint tengerparti esküvői kaftán. Szerintem gyönyörű.
Kaftán

Nektek van strandruhátok? Miért igen? És miért nem? Van kedvencetek? Meg is mutatjátok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése