2016. augusztus 16., kedd

Falatka 2.0

Hahó, Világ! Megérkeztem.

Falatka az egyik legnépszerűbb figurám. Nagyon szeretik a gyerekek, igazi marokbaba.  Megunhatatlan. Mindig más, mindig egyedi.

Most új fonalat teszteltem, a Gombolyda Guru fonalát. A baba haján és cipőjén kívül mindenhez ezt a fonalat használtam. Már alig vártam, hogy kipróbálhassam. Még a nyár elején megrendeltem, de eddig különféle teszt projektek miatt türelmesen várakozott.   Jó vele dolgozni, nagyon hasonlít a Cataniához. Falatka ruhája, masnija és a hajában a virág egy db Guru mini fonalból készült, ami pontosan 10 gramm. A haját is Guruból terveztem, de ehhez a barnább bőrhöz egyszerűen nem illett a szalmasárga fonal, amit rendeltem.
A nagy lelkesedésben Falatka fejét picit túltömtem, ez talán az egyetlen hibája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése