2017. május 12., péntek

Pinterest péntek # 36. - horgolt körmellény

Lehet, hogy másnak már lerágott csont, nálam most jött el az ideje a körmellénynek. Tudjátok, ami olyan, mint egy csipketesitő, csak az ember lánya mellényként hordja. A fazon miatt állítólag mindenkinek jól áll. 
Valamikor, évekkel ezelőtt vettem a helyi turkálóban egy adag fonalat. Lana Grossa Opaco. Emlékszem, hogy csak azért vettem meg, mert annyi pénzért vétek lett volna ott hagyni. Aztán persze - képletesen - vertem a fejem a falba. Nem áll jól neki semmilyen minta. Nem elég nagy hozzá egy tű sem. Egyszer még a suliba is bevittem, hogy majd a gyerekekkel elszőjük. Aztán mégis sajnáltam. Na ez a "meggondolatlan" vásárlás súgta meg pár hete, hogy ő bizony körmellénynek született.  Keresés közben ezeket mentettem le magamnak:

Minta nélkül 

Szerintem ezt horgolom :) 


Ezzel a mintával


Itt sincs minta

Ide pedig kép hiányzik



Ennek a színe tetszik nagyon 

Majd megmutatom a kész mellényemet is.

Közben elkészült a bambusz felsőm, és egy kendő is, azokról is hozok hamarosan képet is, írást is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése