2017. augusztus 2., szerda

Felsők

A blogot nézve még azt gondolhatjátok, hogy mostanában nem is dolgoztam. Pedig de. Elég sokat. Készültek például ezek a nyári blúzok is. 

Ez a lila körtop például Himalaya Denim fonalból, saját ötlet alapján. Gyerek méret, illetve kiskamasz :) Körmellénynek indult, de a tulajnak ez az elképzelés nem tetszett. Ezt viszont imádja. Sőt, tanul horgolni! Természetesen tőlem. 

Méret: kb 152-158 cm-es magasságra
Fonal: Himalaya Denim 3 gombolyag 
Tű: négyes

Körmellény helyett körtop
Aztán horgoltam magamnak egy "könnyű" nyári bambusz felsőt. Nagyjából 300 gramm fonal ment bele. Szintén saját ötlet, tervezés és kivitelezés. A minta a Legszebb horgolásminták tárháza c. könyvből való. Összekötött kagylók a neve. Haladós, egyszerű, viszonylag sűrű. Azért kell egy top a felső alá (az én koromban már egészen biztosan).

Méret: 44
Fonal: Bamboo Jazz (6 gombolyag)
Tű: négyes
Bambusz
 És végül a Luca széke. Ezt a felsőt még tavaly nyáron kezdtem el horgolni. Többször hittem már, hogy vége, elkészült. Aztán mindig volt valami hiba. Rövid lett. Szűk lett. És amikor már nagyon örültem, hogy végre kész, akkor az elejében kiabált nekem egy óriási hiba. Nem maradhatott. 

Fonal: Alize Bella (nem tudom mennyi, annyiszor vettem menet közben fonalat, hogy elvesztettem a fonalat)
Tű: négyes
Méret: M (ebből is látható, hogy nem az enyém)

Sokszínű 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése