2017. szeptember 8., péntek

Pinterest Péntek #42. - Órarendek

Megkezdődött. Pont egy hete. Jellemző a tempóra, hogy a mai témát a tanévkezdéskor szerettem volna megírni, csak nem jutott rá időm. Egyszerűen elfelejtettem akkor, hogy péntek van. Annyi minden volt az első napon! Könyvosztás, gyerekvigasztalás, szülők nyugtatása, beszedni, kiosztani, elmondani, visszakérni, könnyet törölni, cipőt kötni... szombaton jutott eszembe, hogy ja, tegnap péntek volt, elfelejtettem felrakni a jó kis témámat. 

Kreatív órarendet kerestem inspirációnak. Igazán különlegeset csupán ötöt találtam. Mindet a Kifli és levendula oldalán. 

Kastélyos 

Forgatható 


Busz 

Ceruzatartós 


Legó


Levendulalány ráadásul a készítés módját is minden esetben megosztotta. (A kép alatti feliratra kattintva az eredeti bejegyzéshez jutsz.)

Mindegyik nagyon jó, de a legós valami zseniálisan egyszerű. Mégis nagyszerűen fejleszt figyelmet, kreativitást. Környezetbarát, fenntartható és akárhányszor újra felhasználható. Nálam abszolút kedvenc.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése