2022. január 17., hétfő

Horgold át magad az új évbe!

 


 



Az idei szilveszterünk nem a szokásos módon alakult. Volt benne pici betegség utáni lábadozás, kis "kezdünk kiöregedni a bulizásból" és "csináljuk máshogy, mint eddig" ...
Kettecskén voltunk itthon. Öregesen tévét néztünk, én horgoltam, életem párja sokadszor nyerte meg a nem is tudom milyen csatát a számítógépen. Aztán a Koripok gyártását abbahagyva, hirtelen felindulásból belevágtam egy kendő meghorgolásába. Az egyik csoportban ez a kép jött velem szembe:

(Keresem a minta nevét, és a tervezőt is, mert szeretnék etikus lenni. De annyi Pinterest táblán és gyűjteményben van benne, hogy elvesztem. Ha valaki tudja a hiteles forrást, kérem, árulja el!)

Még december elején rendeltem Álomfonalat, de nem igazán tudtam, hogy milyen kendő lesz belőle. (Tavaszi szellő kendőt mostanában többet is horgoltam, azt tudtam biztosan, hogy nem az a minta lesz. ) Megfogott ez a kép.  Aztán rájöttem, hogy már évekkel ezelőtt lementettem a gépre, hogy majd egyszer...

December 31. 23 óra körüli állapot.  

Itt egy kis szünet következett, mert kitaláltuk, hogy ha már úgy is olyan sokat sétáltunk 2021-ben, akkor mi lenne, ha "átgyalogolnánk" az új évbe? Megtettük. 

Bár egyszerű a minta, a fonal is nagyon illik hozzá, rengeteget bontottam. De csak elkészült a kendő!  (És igen, az utolsó sorokban bontottam sokat. Féltem, hogy kevés lesz a fonal. Hamarabb kezdtem el az utolsó mintaegységet, kimaradt egy kisebb gombóc. Újra tervezés. Visszabontottam, dupláztam az átvezető sort, nem volt szép. Újra bontottam, és lesz ami lesz alapon belevágtam az utolsó mintaegységbe (ami a mintát ábrázoló képen a befejezést mutatja. És elég lett! ) 




A kendő viszonylag tömör, inkább őszi-téli. 

140X80 cm
4 szálú 750 m Coffe Álomfonal
3,5-es horgolótű


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése