2015. január 28., szerda

A befejezések estéje

Ismeritek azt az érzést, amikor mindenbe belekaptok, mert minden új, érdekes és most rögtön ki kell próbálni? Hát én igen. Belekezdtem a canryball horgolásába, mert a Nagy (nagyobbik fiam) megkért rá. A kedvéért elkészült az első országlabda, természetesen magyar.



Még nem tökéletes, de az irány jó. Meglepetésemre szép siker a facebookon is. A szeme az, amin még sokat kell javítani.

Közben volt "megrendelésem" két Brekkencsre is. Családban Huginak névnapra és kolléganőmnek a kocsijába/kisfiának (még nem döntötte el kié lesz), és a hétvégi ovi bálba tombolatárgynak szerettem volna vinni egy Pöttöm babát.

Persze mindegyikhez hozzákezdtem. Mindig azt horgoltam, amihez éppen kedvem volt, Ja, hogy el ne felejtsem, még egy lengyel cantryball is itt figyelt félkészen.
Szóval ma este jött el az, amikor mindent befejeztem. Elkészült Brekkencs, kész lett az ovis Pöttöm baba, picit Gabisítva, szoknyában, kész lett a lengyel labda szeme és fel is varrtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése