2015. január 18., vasárnap

Az én Pöttöm babám



Pöttöm babára Molnár Katalin facebook oldalán találtam rá. Szerelem volt az első látásra. Vissza-vissza tértem az oldalra, aztán egyszer az fogadott, hogy nem csak a baba, hanem a leírása is megvásárolható. Szerintem az elsők között voltam akik jelentkeztek érte, és azok között is, akik megkapták a mintát. Élmény volt horgolni! Igaz, nem vagyok "mintabarát", valamiért nagyon nehezen alkalmazkodom a leírásokhoz. Mindig mindent átvariálok, Gabisítok. Ezt nem. A legeslegeslegutolsó pillanatig. Ahogy elkészült "szólt", hogy ő bizony fiúból van, nem kér hosszú copfot. 
Amikor megszületett vittem magammal a munkahelyemre bemutatni. Sikere volt. Aztán elvittem egy kézműves klub megalakuló foglalkozására, ott is sikert aratott. És tegnap este elvittem annak a kislánynak, akinek ajándékba készült.  Kézről kézre járt, nagyon tetszett mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése