2015. február 23., hétfő

Az első tankom



Elkészült Levi tankja.  Már horgolás közben tudtam, hogy lesz még majd folytatás. Rutinosan jegyzeteltem, hogy mit miért és hogyan, meg legközelebb mit fogok másként... Persze ezt már csak a legvégén.

Levi hónapokkal ezelőtt bejelentette, hogy ha eléri a jutalom szintet ő tankot kért. Le is rajzolta. Hetente jelentette, hogy mennyi mosolygót kell még gyűjtenie. Egy idő után én is kérdezni kezdtem az ismerősöket, hogy szerintük hogyan is kellene tankot horgolni? Volt aki kinevetett, volt aki nem kételkedett bennem, de ötletet végül, már a célegyenesben az Amigurumi facebook csoportban kaptam. Néhány képet aranyos játék tankokról. 

Ahogy megláttam a képeket, tudtam, hogyan fogom meghorgolni Levinek a tankot. Nagyon hamar, bontás nélkül két este alatt elkészültem. Ekkor jött az építő kritika a család részéről: hosszabbra a testet, rövidebbre és vékonyabbra a csövet, a tornyot keskenyebbre és alacsonyabbra, meg szögletesebbre, meg előrébb.... A fiúk közül kettő tank fan, évek óta játszanak azzal a bizonyos tankos játékkal, és mind a három II. Vh szakértő. Szerintem már legalább ezerszer megnyerték a nagy háborút egyenként. Még jó, hogy a számítógépes játékokban újra lehet kezdeni a játékot, ha kilőnek. Na szóval akik addig azt mondták, hogy tankot horgolni lehetetlen, azok most a kész munka láttán rögtön tudták, hogy mit kellett volna másként. A végén annyiban maradtunk, hogy akkor ez nem tank, hanem löveg. És kész. 

Szerencsére a gyerekek ennyire nem kritikusak. Imádták. Most természetesen minden fiú tankot szeretne magának. Ebben csak az a jó, hogy a suliban hajtanak :) De nagyon.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése