2015. február 19., csütörtök

Újabb babák

Új és még újabb babákat hoztam. Szerintem egyre ügyesebb vagyok.

Még mindig Molnár Katalin tervei alapján dolgozom, de már egyre bátrabban térek el az eredeti mintától, hogy "kézre álló" mintám legyen. Míg az első babát még körönként zártam, mert nem bíztam magamban eléggé, most már spirálisan horgolok a sapkán kívül mindent. Ez egyébként az eredeti leírásban is így szerepel. Sokat küszködtem a részek összevarrásával, főleg a lábak helyét nem találtam. Már a harmadik babámat készítem  úgy, hogy a cipőnél kezdem, és a lábakat a testet és a fejet egybe horgolom, és folyamatosan tömöm. Nagy feladat volt a szem hímzése is, mert hímezni és varrni sosem tudtam megtanulni. Rengeteget bontottam. Volt két baba, ami gyöngy szemet kapott, ettől picit horrorisztikusak is lettek, Aztán rájöttem, hogy már megint túlbonyolítok. Csak egyszerűen.  Nem terítőt kell hímezni a babák fejére, csak két pici pontot.


Ami baba

Neki készült először új típusú sapka. 
Nincs bojt, virág van oldalt. Így már kicsit tavaszias.


Zita,
Virágos sapkában, apród frizurával, rózsaszín nadrágban. 
Az első egybe horgolt baba.


Coffi, még sapka nélkül.



Coffi is Zita


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése