2016. január 5., kedd

Bárány és szamarak

Az új év első amigurumijai. Ezekkel egyben az új év kreatív kihívásának első feladata, ami a listán ugyan nem a legelső, de szerencsére Cicamama rugalmas. Nem kötelező a feladatokat a kiírás sorrendjében teljesíteni.

Csoportkép

Bárányka

Pici csacsi

Füles

Kettecskén

Ugye szeretsz?

Szép vagyok?



Az új technika a hurkos pálca. Nagyjából egy éve nézegetem, de még sose mertem belevágni. Bonyolultnak tűnt. Annyira nem is egyszerű. De nem is olyan nehéz, mint amennyire féltem tőle. A sorban a pici csacsi volt az első. A hurkos pálca a sörényhez kellett. Nagyjából másfél óra alatt lett kész. Mármint a sörény. Másodjára Füles készült. 3 óra alatt össze is varrtam, nevet is kapott. Sőt még egy gyors fotó is készült, de az nem sikerült.  
Végül a bárány következett. Hát, szenvedtem vele. Többször teljesen visszabontottam. De elkészült. Nekem nagyon tetszik. Meg a családnak is. 


Minta: 
Jana Ganseforth: Fonalmukik-25 mókás, horgolt állatfigura c. könyvéből (Libri)
Fonalak:
Pici csacsi: Alize Bella Szinátmenetes 2905
Füles: Catania (szürke - fehér - fekete)
Bárány: Catania (nyers - barna)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése