2016. február 28., vasárnap

Kreativ horgolás magazin 2. szám

Mivel az elmúlt héten a legnépszerűbb keresőszó az oldalamon a "kreatív horgolás magazin" volt, úgy gondolom, hogy érdekel benneteket a véleményem az újságról.

Ahogy az első szám megjelenésekor írtam, szerintem nagy szükség lenne itthon egy színvonalas, korrekt horgolós újságra. Egészen eddig bíztam benne, hogy működhet ez az ötlet. Nagyon vártam a második számot is. Ha lehet, még nagyobb izgalommal, mint az elsőt. Megint nyaggattam a gyereket, hogy mikor jelenik meg, hol keresse, meg hogy megvette már? És annyira akartam, hogy ne befolyásoljon senki, hogy nem kerestem rá, nem olvastam el mások véleményét. 

Csalódtam. Nagyot. Először is, nincs az egész újságban egyetlen olyan mintadarab sem, amit szívesen meghorgolnék. Sőt! Ha tudtam volna járni a megjelenés idején, és magam próbálom beszerezni az újságot, akkor miután átlapoztam biztosan meg sem veszem. 
A mintaleírások  még mindig nagyon bonyolultak.  Még mindig nincs mintarajz. Pedig - szerintem sokunknak - egyszerűbb rajzról horgolni. Valahogy olyan semmilyenre sikerült az egész szám. Se nem téli, se nem tavaszi. Van benne még farsangi, és már húsvéti ötlet, de olyan vérszegény az egész. 

Miután átlapoztam az újságot, félretettem. Aztán elővettem. Próbáltam szerethető dolgot keresni benne. Nagyon igyekeztem ám! De nem ment. Pedig itthon feküdtem betegen, ágyhoz kötötten. Egész nap horgoltam. Jó lett volna valami inspiráció. Nem, nem ettől az újságtól jött meg az alkotókedvem.

Nektek hogy tetszik az új szám? Készítettek belőle valamit? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése