2016. szeptember 30., péntek

Pinterest Péntek #15.

Péntekenként a Pinterestről válogatok, egy adott témában. A képekre kattintva az eredeti táblát éred el. 


Te tudod mi az a shrug? Nem? Én sem tudtam sokáig. Aztán megvilágosodtam, bár még most sem vagyok biztos benne. Szóval szerintem ez egy olyan horgolt és/vagy/is kötött ruhadarab, amit ilyenkor ősszel kap fel az ember lánya. Amolyan "vedfelke" vagy "kapkodó".  Ha még mindig nem tudod elképzelni, mutatok néhányat, mert a Pinteresten nagyon jókat találtam. Sokhoz még minta, vagy rajz is van.

Az egyik legegyszerűbb, legnépszerűbb változat alapja egy szimpla nagyi négyzet. Ez volt az első változat, amivel találkoztam néhány éve. Azóta is szeretném meghorgolni. 

Nagyi négyzetből 
 A másik népszerű változat szinte csak két ujjból áll. Szerintem ez is nagyon vagány.
Minimalista 
 Ez már egy kicsit munkásabb darab, érdekes nyakmegoldással, és horgolt díszítéssel az ujjakon.
Kötött is, horgolt is
 Újabb nagyi mintás shrug, kicsit több anyagból.

Még egy nagyinégyzet

Ez a pin több színben is el lett mentve a táblára. Egy gombbal, két gombbal... Ezek már akár mellények is lehetnének. 
Mellényként 
Ez a  kötött változat pedig már-már kardigán.  Szeretem, hogy több oldalról megmutatják, és külön kedvencem a szabásminta a képek alatt. 
Kardigánként, szabásmintával 
 A shrug hasonlíthat a pancsóhoz is. Ez egy különösen szép darab, kívánságlistás nálam.

Pancsóként


Az utolsót pedig pusztán csak azért, mert egyszerűen szép.
Elegáns változat 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése