2016. október 1., szombat

Türelem top újratöltve


Hát elkészült az újabb türelem felsőm is. 
Ha még emlékeztek rá, nyáron horgoltam egy topot, amin kizárólag várakozás vagy utazás közben dolgoztam. Egyszerű mintát választottam, hogy ne kelljen leírást cipelni magammal mindenhova. Meglepően hamar készen lett, de sajnos elszámoltam magam, nem nyúlt annyit a fonal, mint amit vártam, így a felső kicsi lett. Szerencsére a fonal rendelésekor is elszámoltam magam, jobban, mint a méretezésnél; a rendelt fonal kétharmada kimaradt. Az első felsőt elajándékoztam, és hozzákezdtem a másodikhoz. Ezt már nem csak várakozás közben horgoltam, ezért sokkal gyorsabban haladtam vele. 

Türelem top:
Méret: 42
Fonal: Alizee Bamboo Fine 619
Minta: Négyszöges receháló (A legszebb horgolásminták tárháza 152-153. o)
3-as tű 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése