2017. január 2., hétfő

Leltárféle 2016-ról

Az új évet leltárral szokták kezdeni, ugye? 2016 furcsa év volt.  Összességében sikeres, bár nem mindig úgy alakultak a dolgok, ahogy azt előre elterveztük. 

Először is nézzük azokat a dolgokat, amiket nem terveztem, de megcsináltam (és még egy kicsit büszke is vagyok rájuk).

  • Ami a legnagyobb falat volt: megírtam a portfóliómat, és fel is töltöttem. Már a minősítésem időpontja is megvan, április 21. 
  • Teszteltem a Gombolyag magazinnak. Nem is keveset. (TunikaHorgolt blúz, Táska, Baba, egyben kötött pulóver és volt még kötött nyári felső amiről nem találok se képet, se bejegyzést
  • Kiállításom volt. Kettő is. Egy még februárban, egy pedig szeptemberben, de erről csak a Facebook oldalon mutattam fotókat. 
  • Úgy tűnik, hogy végre beindul a horgoló szakkörünk. Most már rendszeresen találkozunk, igaz még nagyon-nagyon kevesen vagyunk. 
Most jöhetnek azok a dolgok, amiket terveztem, és végre is hajtottam. Legalább többé-kevésbé.
  • Jutalom figurák a gyerekeknek. (Tulajdonképpen erről szól a blog, ezért itt nem linkelek külön.)
  • Egészen rendszeres lett a Pinterest Péntek című rovat. 
  • Beneveztem Cicamama Kreatív kihívására is. Egy darabig töltögettem is fel a teljesített pontokat. Most akartam a végelszámolást megtenni, és nem találom az oldalt. Nyoma veszett, vagy elvitték a manók. Mindegy, ennek a pontnak az elemzése külön blogbejegyzés lesz.
Végül amit terveztem, nagy lendülettel belevágtam és valahol elakadt. Amit nem teljesítettem. Ez bizony a Hőmérséklet takaró. Pontosan a harmada készült el a mai napig. 😔


És akkor jöhetnek a 2017-es tervek.

  • Sikeres minősítés. (Ez a legfontosabb,)
  • Hőmérséklet takaró befejezése
  • Sok-sok figura horgolása (vannak konkrét elképzelések is)
  • -20 kg
  • Rendszeres mozgás
  • No meg a világbéke 😁

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése