2017. január 20., péntek

Pinterest péntek # 25. - kötött kardigánok

Tegye fel a kezét, aki egyszerre csak egy dolgot szokott készíteni! Én most jól hátradugtam az enyémeket, mert megint nem tudtam betartatni azt az egyszerű szabályt, hogy addig nem kezdek új darabhoz, amíg be nem fejeztem a régit. 
Jelenleg futó projektek:
  • Hosszú ujjú kardigán, egyben kötve, Zsebek és gombok hiján kész. Itt figyel a szekrényajtón. Ha elteszem esélye sincs, hogy valaha befejezzem.
  • Unikornis amigurumi. Apróságok vannak csak hátra, orrlyuk, farok, "tetoválás" Jövő héten oda kell adnom, úgyhogy ez készen lesz, az biztos.
  • Egyben kötött shrug, teszt darab, február 1. a határidő. Bele kell férnie.
  • És az "ufó", a hőmérséklet takaró, még 2016-ról. Be fogom fejezni, csak még nem tudom, hogy mikor. 
De most a sok horgolás után ismét kötök. Egyszerre két kardigánt is. Innen jött az ötlet, hogy akkor a mai Pinterest péntek témája a kötött kardigánok. 

Az elsőben az érdekes eleje megoldás fogott meg. A képen is látható, hogy milyen sokféleképpen hordható, izgalmas darab. 
Ezerarcú zöld
 A másodikra a különleges háta miatt figyeltem fel.

Érdekes hátú lila 

Ezt pedig meg kell kötnöm! Annyira nekem való, hogy akár én is kitalálhattam volna.

Egyszerű, de elegáns 

Klasszikus forma, klasszikus mintával.  Egyszerűen csak szép.

Klasszikus vonalvezetés, dús minta 

Az utolsó két képen hosszú, combközépig, vagy még lejjebb érő mellény, és kardigán van, ezek is nagyon tetszenek. És igen, mindkettő várólistás.

Hosszú mellény


Hosszú kardigán 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése