2017. február 3., péntek

Pinterest Péntek #27. - Táskamustra

Mert táskából sosem elég, ugye lányok? 
Hozzáláttam az alapruhatár kialakításához. Tudjátok, az a minden passzol mindenhez, és nincs több impulzus vásárlás. Az alábbi táblázathoz tartozó blogbejegyzés volt az, ami átlendített a holtponton. 
Táblázat az alapruhatárhoz 
Megfogadtam, hogy legközelebb a fiam ballagására veszek magamnak ruhát. Addig azt használom, ami van, és összegyűjtöm, hogy mire lenne szükségem. Persze ha olyan alapdarab "jön szembe", amire szükségem van, és rajta van azon a bizonyos listán, akkor kivételt teszek. Persze ez most olyan biztonsági kiskapunak tűnik, de az az igazság, hogy már legalább fél éve keresek magamnak egy blézert, ami nem csak megjárja, hanem A blézer. Na most ha pont a "ruhadiéta" ideje alatt futunk össze, akkor nem fogom azt mondani, hogy bocs, de te majd csak májusban kerülhetsz sorra. 
Az elmúlt hétvégén bálban voltunk. Szükségem volt egy alkalmi cipőre, gondolkodás nélkül megvettem. Kiderült az is, hogy ideje lenne beszerezni egy alkalmi kis táskát is. És varázsütésre, az is került. Valahogy olyan ez, mint a facebbok. Tudjátok, ha rákerestek valamire, akkor a face "véletlenül" hasonló tartalmú bejegyzéseket, reklámokat fog nektek mutatni. Vagy, mintha tényleg működne a vonzás törvénye. Szóval az első képen az én új, színházi/báli táskám látható. Kedves ismerős varrta, helybeli kézműves, gyönyörű táskái vannak. 

Ildikó Papp munkája és fényképe
A táblázatot böngészve az is világossá vált, hogy egy másik táskára is szükségem van. Egy hétköznapi, bárhová jó táskára. Mostanában inkább pakolós szatyrok találtak meg. Igaz, ezekre is nagy szükségem volt, a sulicuccot is hordani kell valamiben. De ezeknek meg elvész az alján a pénztárca, telefon... Na így lett a mai Pinterest Péntek témája a táskamustra. 

Az első csoportba az egyedi kézműves táskákat gyűjtöttem össze, amelyek közül bármelyiket örömmel hordanám. 
Fekete-fehér cicás

Madaras 

Szitakötős 


Tulipános
A második válogatásban olyan kötött-horgolt táskákat gyűjtöttem, amit akár én is el tudnék készíteni. És lehet, hogy ezek közül valamelyik lesz a következő munkám.

Négyzetekből 

Rusztikus

Elegáns horgolt 
A végére hagytam az abszolút konzervatív darabokat. Mert lehet, hogy nem bír ki annyit a mostani mindenesem, hogy elkészüljön a saját darabom.

Klasszikus fekete

A barna bőr 

Izgalmas farmer



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése