2017. február 7., kedd

Unikornis


Emlékeztek, amikor arról meséltem, hogy engem is utolért az unikornis mánia? Még karácsony előtt keresett meg egy kedves ismerős, hogy horgolnék-e neki egy unikornist, aminek a hasa szivárványos? Szeretem a kihívásokat, ezért gondolkodás nélkül igent mondtam. Mondjuk egy rajzot azért kértem, hogy nagyjából hogy képzeli el. 



És elindult a vezérhangya, nézelődtem itt is, ott is. Persze leginkább a Pinteresten, de a megoldás egy Facebook csoportban jött szembe. Ez a gyönyörűség, ami nem átlagos, nem tucat. Elvarázsolt. Szűcs Mónika Viktória munkája. 

Fotó:Szűcs Mónika Viktória
Tehát már volt rajz, volt minta, megérkezett a fonal, csak a munka volt hátra. A szivárványos has feladta a leckét. Az első gondolat a trapestry technika volt, hogy a szivárványban vezetem a fehér szálat, és majd akkor hú, de szép lesz. Hát nem lett szép. A szivárvány rész dupla magas lett, aránytalanná vált a pocak, meg valahogy a szemek is elfogytak, a szivárvány meg csavarodott. Semmi gáz, újratervezés. Teljes testen trapstry. Igen ám, de ekkor meg a hát nem maradt szép fehér. Újratervezés.
Evolúció 1.
Végül megoldottam a problémát, még a csavarodást is sikerült kiküszöbölni. De nem tetszett. Nem volt az igazi. Azért néhány csoportban megmutattam a Facebookon. Még soha ennyi likot nem kaptam ilyen rövid idő alatt. Nekem mégsem volt az igazi. Meg sem közelítette azt, amit szerettem volna. 
Evolúció 2. 

Leginkább a sörénye nem tetszett. Kiszedtem, újracsomóztam, most pont fordítva, nem homloktól tarkóig, hanem tarkótól homlokig. Meghorgoltam a fenekére a szívecskét, és már majdnem készen volt, de még valami hiányzott. Ezért kapott virágkoszorút a homlokára.
Hippi 

Na, kinek van szívecskés tetkója?



Fonal: Guru (Gombolyda), némi Catania és egy kevés Bahar
Tömőanyag: szilikon golyó
Magasság: 25 cm (ülve)
Minta: Horse piem(kicsit átalakítva)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése