2017. február 17., péntek

Pinterest Péntek #29. - Kokárdák 2.

Ahogy egy hete ígértem, maradunk még a kokárdáknál, illetve a nemzeti színeknél. Még mindig olyan ötleteket válogattam, amelyek gyerekekkel együtt, akár iskolában, akár otthon elkészíthetőek. Kell hozzájuk türelem, és nem árt egy kis jártasság a gyöngyfűzésben sem. A képek forrását a kép alatti feliratra kattintva éritek el, szokás szerint. 

Piros - fehér - zöld karkötő és gyűrű memória drótra fűzve. A képen 9 soros karkötő van, de szerintem 3 vagy 6 soros változatban is jól mutat. Elkészítéseshez mindössze memória drótra, és piros, fehér és zöld  gyöngyre van szükség. 


Memória karkötő és gyűrű

A következő kokárda már egy kicsit komolyabb munka, kell hozzá némi gyakorlat. Ehhez nem találtam meg a fűzési mintát, sajnos. 

Kerek gyöngy kokárda 
 A harmadik valamivel egyszerűbb. Van hozzá részletes leírás is.

Egyszerű gyöngy kokárda
Minta az egyszerű kokárdához

Ez a kokárda már kifejezetten haladóknak való. Szerencsére találtam hozzá "kottát". 

Haladóknak

"Kotta" a fenti kokárdához

Az utolsó két darabhoz nem találtam semmilyen segédletet. Kedvcsinálónak mutatom őket. Ha valaki tud hozzájuk leírást, mintát, akkor kérem ossza meg velünk!

Szalmagyöngyből


Virág alakú kokárda 

+1 Gyöngyökkel díszített filc kokárda.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése