2017. április 1., szombat

Minimál nyúl


Szaporodnak a nyulak nálam. 😊 Egyszerű, nyuszikák, semmi extra. Még arcuk sincs. Egyetlen ékességük a farkincájuk, Amit én egy gombbal oldottam meg. Természetesen lehetne nekik pofit hímezni. De nem teszem. Nekem így tetszenek. 

Az ötletet az Instagramon találtam. lydiawlc "követte el". Imádom a munkáit. Leginkább a babáit. Ha még nem láttátok, érdemes megnézni. (A fenti linken találhattok néhányat). Ezekhez az apró nyuszikhoz mintát is tett fel. 

Lydia nyuszijai

Ezen a mintán kellett eligazodni. 

 Hiába a minta, a táblázat, azért kellett törpölni, mert nem mindent értek ám meg. 


Első próbálkozás
Második...


...és megvan!



Minimál nyúl
A nyuszi két fél részből áll. Ezeket a végén összehorgoljuk.
1/Varázskörbe 6 rövidpálca, hamispálcával zárjuk a kört. (6rp)
2/Minden szembe szaporítunk. Innentől spirálisan horgolunk! (12 rp)
3/Minden második szembe szaporítunk. (18 rp)
4/Szaporítás az első hat szembe. (24 rp)
5/ 2 rp, 8 félpálca, 14 rp (24 rp)
6/ 3rp, 6 félpálca, 1 rp - fordulunk (ez a fej)
7/1 láncszem sormagasítás, 6 félpálca a félpálcákra -fordulunk.
8/ 1 láncszem sormagasítás, 1 rp, 8 láncszem. A tűtől a második szembe 1 rp, félpálca a következő szembe, egyráhajtásos pálca a következő 5 szembe, félpálca a következő szembe, 1 rp a fej félpálcájába (ez a fül)
9/ 3rp a fej félpálcáiba, az utolsó félpálcára újra 8 láncszem. Ugyan úgy horgoljuk, mint a másik fület. Hamispálcával rögzítjük a fejhez a fület. Elvágjuk a fonalat.
Horgolunk egy másik fél nyuszit is, de itt nem vágjuk el a fonalat, hanem a fél nyulakat összehorgoljuk. Végül farkincát varrunk a nyuszinak. Én ezt egy-egy gomb segítségével oldottam meg. De lehet máshogy is. Természetesen arcot is lehet hímezni a nyusziknak.

Jó munkát!

A minta alapján készült nyulak megmutatását, és a bejegyzés megosztását előre is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése