2020. február 13., csütörtök

Falatka lilában, és dobozban

Falatka azért került dobozba, mert játszottam egyet a képszerkesztőmmel. Kapott antik filtert, és használtam a "készíts dobozt" opciót. Nekem nagyon megtetszett az eredmény. 


Falatkám kedves kolléganő kérésére készült.  Kicsit más, mint az eddigiek. Másabb a frizura, kevesebb a virág, és bár ez a képen nem látszik, de van bugyija. Megfigyeltem ugyanis, hogy a gyerekek mindig benéznek a szoknyája alá.  Nem szeretném, ha szégyenkeznie kellene.



És ezzel a Kreatív kihívás 2020  2. pontját (Fejezz be valamit, amit régóta halogatsz!) is teljesítettem. Szegény baba már jó ideje várta, hogy elkészüljön és valaki örüljön neki. Készen volt a fej, a ruha... de valahogy nem volt ihlet. Rájöttem, hogy csak úgy megy az alkotás, ha tudom, hogy lesz szerető tulajdonos. Csak úgy, "raktárra", nem tudok horgolni. 

A Kreatív kihívás 2020-ról: minden fontos információt megtaláltok a fenti linken. Várom az alkotásokról készült fotókat, blogbejegyzéseket, facebook bejegyzéseket! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése