2018. február 23., péntek

Mandala kendők

Elkaptam a Mandala vírust. Már két kendőt is horgoltam Nikolett Corley mintájával. Élveztem. Gyors, haladós, mutatós minta. 

Az első kendő egy gombóc Paint fonalból van. Kellemesen meleg, igazi téli/átmeneti kendő. Imádtam horgolni. Szinte meghorgolta magát. Imádom ezeket a föld színeket! A kendőt elajándékoztam egy kedves ismerősnek. Remélem hordja, és szereti!


Paintből 
A második kendő három szálas Álomfonalból készült. 750 méteres gombolyag, lánykori nevén Petrol. Vékony tavaszi kendő. Sokkal lassabban készült, mint a téli változat, igaz sokkal nagyobb is. Még gazdáját keresi, mert bár szerelem volt a fonal első látásra, nem az én színeim. 

Álomfonalból

Petrol 

A kendő mintája a Gombolyag magazin téli számában érhető el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése