2018. július 28., szombat

Hálós táska

Észrevettétek mekkora divat lett nagymamáink, anyáink cekkere? Fel a kezekkel, akinek már van! Mindkét kezem az égben. 😊 Az egyik már régóta megvan, egyik legelső horgolásom. Egy darabig használtam, aztán eltettem "véletlenül" valahová. Néhány hete újra használom. Ez egy viszonylag nagy cekker, sok mindent elnyel. Nyúlós, mert egy bontott pulóver anyagát használtam hozzá, szerintem akril fonal. Egyetlen hátránya, hogy hajlamos leérni a földig. No meg nem egy "dizájner" darab. 

Cekker Kézmíves módra nagy

A héten megszületett a kis testvér is. Cattania fonal, mindössze 50 gramm az egész. Sokkal kevésbé nyúlik, mint a régi. Nagy bevásárlásra nem alkalmas, de 1-2 kg zöldség vagy gyümölcs, 4-5 gombolyag fonal elfér benne. 

Cekker Kézmíves módra kicsi 

A kicsit tegnap bevittem a suliba. Nem direktbe mutogatni, (pedig de 😉), hanem fonalakkal tele, mert kellett a pótlás. Sikere volt, és elindított egy beszélgetést a "hálós táskák" divatjáról. Itthon kicsit utána néztem, és csak csodálkoztam.

Kbas

Bershka

Mango

Valamint találtam egy  hivatkozást is arról, hogy tényleg mekkora divat a cekker.

Ha mégsem szeretnél ennyi pénzt kiadni egy ilyen egyszerű táskáért, vagy csak kihívásnak tekinted, hogy elkészítsd, összegyűjtöttem pár ingyenes mintát.

Kötött cekker az 1001 fonalról.
Horgolt a Tanulj horgolni! oldalról (A barna cekkerem ez alapján készült.)
Még egy horgolt a Kacskaringó blogról.
Magyar nyelvű minta a Drops Desingről.

És nálam készül a harmadik. Pirosban.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése