2018. december 17., hétfő

És újra cekker :D



Megint jól eltűntem. Megint az iskola miatt. Mostanra a harmadik félévvel is végeztem. Már "csak" az utolsó félév,  néhány vizsga, egy szigorlat, egy szakdolgozat és egy záróvizsga van hátra. 
A szakköröm tovább megy, kevesebb létszámmal. Viszont csatlakoztak hozzánk kötők is! A lányok már "önjáróak", legközelebb az ő munkáikból mutatok megint néhányat.
A nyár vége a cekkerekről szólt. Nem sikerült annyit horgolni, hogy nekem is maradjon. Aztán  - tanulás közben - találtam egy videót. Ezt.



 Akkor eldöntöttem, hogy ilyen nekem is! Mert ez annyira, de annyira! Meg is osztottam a Facebook csoportban, tetszett nektek is.
Jelentem, az enyém, az első (és ezt már aztán senkinek sem adom!) kész van. Használatban van. 

Kiterítve

Begombolva

Lesúlyozva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése